24 de maig 2024

Vaig tornar a mi

Ahir, abans de la matinada vaig tornar a mi

Indefiniblement, vaig tornar a mi i per a mi

Un mi secundari amb paper principal

Intèrpret d’una companyia de barri

 

Camine serena pel meu desori

Entre pel finestral endins

Si no puc dormir m'acariciarà el vers?

I si finalment dorm la nit sencera

Em tractarà amb condescendència?

 

Demanaré poca cosa amb la boca petita

Un inventa-estrofes, tal volta un salm discret

Que m’allibere del sostrac, de la sorpresa

De la mudesa i del seu silenci

Del robatori del meu somriure

Demanaré tot i res

Calma, pau, petjades per l’escullera

Sempre per davant el record de la vida passada

I més que res saber qui és la persona del mirall

Que em mira

 

©rosa miró


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.