04 de setembre 2024

Per si un dia se m’oblida


Quan jo traspasse no vull que plore ningú

No vull ni misses, ni precs

Vull una gran festa

Parleu de mi

Que segura estic direu

Mira que li agradava la pebrera verda i les sardines de bot

I les tomates, i les olives

I mira que n’era, de graciosa i divertida...

Vull que s’escolte alt i fort

De les Variacions Goldberg BWV 988

L’ària inicial

Vide Cor Meum

La Muixeranga en dolçaina

La Malaguenya de Barxeta

El Cant dels Ocells en violoncel

Doneu els meus òrgans a la ciència

I el que sobre del meu cos

L' incinereu

I les cendres al Montgó, al Penyagolosa

I Al Canigó

I unes poques a la mar, i unes altres al llac Léman

Abans d’aigües i muntanyes

El festeig que vos demane tindrà aquesta condició

Que hi haja per beure un bon espirituós

Coques dolces i salades, de pebrera i de sardina

Malfeta i figues albardades

I beveu, mengeu, divertiu-vos i rigueu fins la posta del sol


©️🌹miró


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.